четвер, 28 травня 2020 р.

Зі святом Останнього Дзвоника!

Дорогі діти!
            Закінчився навчальний рік. Це був непростий рік для всіх, рік нових випробувань і досягнень. Дистанційне навчання стало складним для всіх, але ми отримали новий досвід. І в  цьому дуже велика ваша заслуга, шановні батьки. Висловлюю вам особливу подяку за розуміння, терпіння, підтримку і допомогу.
      
Дорогі учні! 
Бажаю всім міцного здоров’я, гарного відпочинку, цікавих літніх вражень.

Мої любі випускники!
Незвичайний останній дзвоник! Я знаю, як вам прикро через те, що у вас сьогодні немає можливості відчути себе справжніми випускниками, попрощатися з рідною школою, вчителями, однокласниками. На жаль, сьогодні ви не станцюєте свій прощальний випускний вальс, який ми так довго з вами вчили, не зможете сказати прощальні слова подяки своїм вчителям... Дуже неочікувано життя внесло свої корективи у ваші плани. Проте це ще раз підтверджує те, що ви у мене особливі! І я впевнена, що тепер вам під силу будь-які випробування, вас не здолають ніякі перешкоди та труднощі, ви загартовані! Бажаю всім гарно здати ЗНО, вступити до навчальних закладів та впевнено йти до своєї мрії! Хай подальше навчання приносить вам радість і задоволення. Щасти вам! А вальс ми з вами ще станцюємо, є чудова нагода!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Статистика перегляду сторінок

Small Red Pointer